Pričanje motorista poslano 31. januarja 2017

Potoval sem po tasmanski avtocesti po Tasmaniji, proti Hovartu(Australija). Po treh urah in pol vožnje sem bil že precej izčrpan. V ovinku nisem bil povsem pozoren, v vzvratnem ogledalu sem gledal, če mi moj prijatelj sledi. Ko pa sem pogledal naprej sem videl, da me nese ven iz ovinka. To je povzročilo, da sem pri 80 km/h zapeljal s ceste. Ne vem točno, kdaj se je zračna blazina sprožila. Vse, kar vem, je, da sem se nekaj sekund prevračal, potem zadel moj motor in se ustavil. Takoj po nesreči sem čutil precej bolečin v kolenu in komolcu, vendar nobenih bolečin v telesu, vratu ali glavi. Po tem, ko sem preveril, če mi roke in noge delajo, sem sprostil varnostno zračno blazino, saj je bila precej tesna, kar je otežkočalo dihanje, še posebej po tem, ko mi je med nesrečo vzelo sapo. Nato sem izklopil motor in vstal. Ker sem imel na sebi podloženo usnjeno jakno in hlače, so bili moja kolena in komolca po cca 10 min v redu. Imel sem prasko na zadnji strani, med usnjeno jakno in hlačami. Vendar pa je bil del mojega telesa, kjer nisem čutil nobene bolečine med ali po nesreči, zavarovan z zračno blazino. Nisem prepričan, če je na fotografiji vidna manjša raztrganina na jopiču. Brez zračne blazine, bi bila ta luknja verjetno na mojem hrbtu. Zahvaljujoč zaščitni opremi, predvsem varnostni zračni blazini, sem bil v redu približno 15 min po nesreči. Lahko sem takoj nadaljeval pot, celoten incident me je upočasnil le za približno uro in pol.

Hvala vam!
Chao

 

Slike in video:

 

Pričanje motorista poslano 11.oktobra 2016

Telovnik Helite sem kupil v začetku lanskega leta v Laguni, nosim ga vsakokrat, ko grem na motor. Moram reči, da izgleda precej velik, vendar pa me med mojo precej agresivno vožnjo nikakor ne ovira. Včeraj, v soboto, 9.10., sem imel svojo prvo nesrečo. Šlo je za hudo trčenje s strani. Vrglo me je v zrak in pristal sem na levi rami in vratu. Udarec ob trku je bil tako močan, da mi je vzelo sapo. Ko so mi reševalci približali, so mislili, da sem zagotovo utrpel kakšen zlom. Bili so precej presenečeni, ko so ugotovili, da sem pri zavesti in buden. Kljub temu, da sem čutil hude bolečine, sem bil tudi sam presenečen, da nisem poškodoval rame ali zlomil ključnice. Ni potrebno posebej poudarjati, da sem nad Helite telovnikom povsem navdušen in da ga bom še naprej nosil vsakokrat, ko bom šel na motor. Tudi telovnik je preživel nesrečo, na njem je le nekaj prask.

Zadovoljna stranka,
Don

Pričanje motorista poslano 29.julij 2016

»Ta jopič mi je verjetno rešil življenje!«

Pred enim letom, na nacionalnem BMW združenju motoristov 2015, sva z ženo kupila vsak svoj telovnik z varnostno zračno blazino. Jaz sem bil sicer mnenja, da je precej drag, moja žena pa je bila prepričana, da je jopič najboljši izum odkar so »patentirali« narezan kruh! Človek se sprašuje, če bo kdaj izvedel, če jopič zares deluje. Konec koncev sva od osemdesetih dalje prevozila tisoče kilometrov brez nesreče!

Upoštevajoč dejstvo, da se staram, letos sem jih dopolnil 75, sem svojega BMW-ja lansko jesen zamenjal za Can Am. Vodljivost motorja je bila super in kdo bi lahko oporekal vzvratni prestavi! Sem motorist, ki vedno uporablja vso opremo, zato sem kljub stabilnosti trikolesnika nadaljeval z uporabo vse potrebne opreme, vključno z mojim novim, dragim, kdo ve, če deluje, jopičem!
Torej, prejšnji petek, 29. junija 2016, nihče ni bil bolj presenečen kot jaz, ko je pred mene zapeljala ženska, medtem ko sem vozil prijetnih 90km/h po državni avtocesti, 15 minut od mojega doma.
Z manj kot sekundo časa za odreagiranje, priznam, da se ne spomnim, kaj je sledilo.

Naslednja stvar, ki se je spominjam, je reševalec, ki je govoril z mano. Priče so povedale, da sem letel po zraku, čez avtomobil, in pristal na hrbtu daleč stran od mesta trka.
Moj Can Am je popolnoma uničen, na moji opremi pa ni bilo drugega kot praska na žepu kartuše in huda razpoka na zadnjem delu čelade.

Verjamem, da sem pristal na zadnjem delu glave. Takšen pristanek bi me ubil, če ne bi bilo stabilizacijskega učinka tega VRHUNSKEGA telovnika!

Nobenih zlomljenih kosti – priznam, vse me boli in imam pretres možganov, vendar ta nolažba se je izkazala za življenjsko investicijo!

Hvala za to čudovito opremo. Nadenite si VSO opremo VSAKOKRAT! In ne pozabite na Helite airbag! Besede, po katerih je živeti.

Jim Rasmussen,

Doživljenjski BMW MOA član
Miltona, Minesota

Emergency personnel surround Jim Rasmussen at the scene of his motorcycle accident. Rasmussen was talking with the Miltona First Responders telling them he was fine. (Forum News Service)
This is what Jim Rasmussen’s Can Am motorcycle looked like after the crash.
Jim Rasmussen shows some of his gear he wears when he takes to the road on his motorcyle.


Izbrani izdelki